5 Nisan 2010

Teknoloji Üssünüz Hergün Daha Fazla Büyüyor !..


Geçtiğimiz yılın Kasım ayında başladığım Blog yazarlığında biraz daha profesyonel haber ağırlıklı olarak sizlere ulaşıyorum. Bu işi yaparken insanların beğenisini kendilerine ulaşarak öğrenme şansımız elbette bulunmuyor. Ancak gün geçtikçe blogun trafiinin artması doğru yolda olduğumuzun göstergesi konumunda.


Blogumun haftalık ve aylık trafik raporlarına baktığımda sizlere ulaştırdığım haberlerin beğenildiğini ve ilgi çektiğini görebiliyorum. Şimdi bu rapordan bazı bölümleri sizlerle paylaşmak istiyorum.


Teknoloji Üssünüzün Son 1 Haftalık Raporu


Siteyi Ziyaret Eden Ayrı Ziyaretçi  :  711 Kişi
Sayfa Görüntüleme Sayısı             :  1084
Reklam Görüntüleme Sayısı          :  1211 Gösterim


En Fazla Ziyaretçi Gelen Gün        :  115 Ziyaretçi ile 31 Mart 2010


Blogumu takip eden herkese teşekkür ederim.


Saygılarımla.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Odysseus selam,

Özetle yeni bir cep telefonu alacağım ve açıkcası özellik ve fiyat açısından çin üretimi telefonlar beni cezbediyor. Birkaç gündür araştırıyorum ve henüz karar veremedim. Açıkcası daha önce ne kullandım ne de gördüm bu telefonları. Forumda konuya oldukça hakim olduğunu gördüm. Birkaç sorum ve senden önderi bekliyorum.

Sorularım şu;
1-Sitede marka olupta çinde üretim yaptıran ( ürün taklitçiliği yapmayan) firmaları yazmışsın öneriler kısmında. Concorde firmasının adını göremedim. Acaba concorde garanti ve satış sonrası destek konusunda güvenilmidir?
2-Concorde sormamdaki neden i89 modelinde 72mb dahili hafıza yazmasıdır. Bu kapasiteyi ve özelliği hiçbir benzerinde bulamadım.
3-Yine bu sitede bu telefon ve distribütör firma üzerinde bir tartışma yaşanmış. Senin kanaatin nedir?
4-wifi özelliği, kaliteli ve net konuşma sesi, kaliteli ve net müzik ve tv sesi, sağlamlığı, java desteği, kamerasının gerçek pikseli (çok talebim yok ama 2mp gerçek çekim yapan bir makina bana çok çok yeter.), sar değeri, garantisi, satış sonrası desteği(tamir, yedek parça, yazılım vs.) vazgeçilmezlerin olsaydı sen hangi çin malı telefonu alırdın.
5-dokunmatik mi qwerty pda klavyeli olanlardan mı alırdın?

Kullanım amaçlarım... Gündüz işte sadece konuşma amaçlı olarak, akşam evde net ve oyun oynamak. tv, radyo ve kamera azda olsa muhakkak kullanırım

Yukarıdaki sorularımı cevaplar ve kısa zamanda bir telefon tavsiyesinde bulunursan sevinirim.

MAxicepte mesaj yetkim olmadığından soramadım. FAceteki bloga da tartışma konusu açtım. Sorumu cevaplarsan eğer mail adresim karabayirc@gmail.com.